Żyj zdrowo i chudnij. Podstawowe zasady diety cud:

1. Żyj aktywnie. Nie musisz być sportowcem, wystarczy codzienny spacer, wyjście na tańce, od czasu do czasu basen. Każda forma ruchu jest lepsza niż jej brak.
2. Jedz regularnie 4-5 posiłków dziennie. Nie czekaj, aż będziesz głodny. Lepiej jeść częściej, ale mniej.
3. Pij wodę- przynajmniej 6 szklanek w ciągu dnia. Unikaj słodzonych soków, napojów gazowanych.
4. Jedz co najmniej 4 porcje warzyw. Dołączaj je do każdego posiłku.
5. Jeden posiłek zastąp świeżym owocem lub sałatką.
6. Wybieraj pełnoziarniste produkty zbożowe, makarony z mąki z pełnego przemiału, kasze, ryż paraboiled lub brązowy.
7. Spożywaj przetwory mleczne- kefiry, jogurty, maślanki i w mniejszej ilości sery. Najlepiej naturalne, bez dodatku cukru, ale unikaj tych „lajt” całkowicie pozbawionych tłuszczu.
8. Zasmakuj w rybach. Zwłaszcza tłustych, które dostarczają zdrowych kwasów omega-3. Zastępuj nimi mięso.
9. Przygotowując posiłek na zimno wykorzystuj oliwę z oliwek, olej lniany, rzepakowy. Do smażenia używaj oleju kokosowego.
10. Unikaj białego cukru. Stopniowo zmniejszaj jego ilość w diecie. Nie dosładzaj potraw, ani napojów.
11. Rozsmakuj się w ziołach. Dzięki temu zmniejszysz ilość soli w diecie.
12. Pamiętaj, że drobne ustępstwa od czasu do czasu nie są czymś złym. Nie rezygnuj ze zdrowego stylu życia i pożywnej diety tylko z powodu chwili słabości i nieplanowanego potknięcia.

Zacznij stosować się do tych zasad, a zaskoczy Cię jak szybko poczujesz się zdrowszy, silniejszy i pełny energii. A przy okazji Twoje ciało będzie się zmieniać. Stopniowo, ale każdego dnia na lepsze. Powodzenia!