Gotowy na lato? Gotowa na słońce?

Dieta cud. Prawdziwa i skuteczna.
Pozbądź się nawet do 10 kilogramów w tydzień!
Stosując się do poniższych wskazówek z pewnością zdążysz przed wakacjami!
Będziesz z radością prezentowała smukłą sylwetkę w skąpym bikini. Będziesz mógł dumnie prężyć muskularny tors, a efektu nie będzie psuł wiszący pod nim piwny brzuszek.
Wystarczy, że zastosujesz się do kilku prostych wskazówek. Dieta cud, która naprawdę działa!

…gówno prawda!
Uwierzyłeś w zapewnienia powyżej? Każdy chce wierzyć! Kto nie chciałby mieć pięknego, smukłego, a najlepiej atrakcyjnie wyrzeźbionego ciała. Kto nie chciałby czuć się zdrowo i po prostu dobrze we własnej skórze. Ale niestety. Muszę Was zasmucić. Diety cud nie istnieją! A już na pewno nie takie, które pozwolą pozbyć się nadmiaru kilogramów w kilka dni. Skoro zbierałeś oponkę, albo brzydki tłuszczyk odkładałaś na udach i biodrach przez całą zimę nie łudź się, że pozbędziesz się jej w tydzień. Nie pozbędziesz się jej również w dwa tygodnie, ani nawet miesiąc. Jedynie systematyczna praca i zmiana nawyków pomoże Ci osiągnąć wymarzony cel.

Jak pozbyć się nadmiaru tłuszczyku?
W jaki sposób wyrzeźbić sylwetkę i zyskać piękne kształty?

Przede wszystkim :
1. Przestań się obżerać;
2. Zacznij się ruszać;

Dieta to podstawa. Stosując się do zasad zdrowego odżywiania nie tylko zaczniesz tracić na wadze, ale poprawi się Twój wygląd i kondycja ciała. Będziesz czuć się dużo lepiej!
Na początek zrezygnuj ze słodyczy.
Odstaw wysokoprzetworzone produkty.
Staraj się zastępować je warzywami, rzadziej owocami.

Jedz regularnie 4-5 posiłków dziennie. Niech będą nieduże objętościowo. Jedząc w ten sposób nie powinieneś dopuszczać do pojawienia się uczucia głodu. Wtedy łatwiej kontrolować co i ile jesz.

Pij wodę- z kranu lub mineralną,kawę, zieloną herbatę, ziółka. Koniecznie bez dodatku cukru.
Napoje gazowane, a nawet soki zawierają mnóstwo cukru, który również tuczy, a nie zaspokaja uczucia głodu. Ogranicz alkohol, który również dostarcza dużych ilości pustych kalorii.

Wiosenne słońce i łagodna pogoda zachęcają do ruchu na świeżym powietrzu. Nie siedź w domi! Korzystaj ze słońca. Twoja skóra i ciało pragną jego promieni. W kwietniu wreszcie może uzupełnić zapasy witaminy D. Wystarczy, że chociaż 15 minut spędzisz na słońcu z odsłoniętą twarzą i przedramionami. Wykorzystaj to, by poczuć się lepiej. Słońce poprawia kondycję nie tylko ciała, ale i ducha. Sprawia, że czujemy się bardziej pogodni i mamy więcej energii. Jeśli nie lubisz się przemęczać wyjdź na spacer. Odwieś kluczyki od samochodu i przejdź się do pracy pieszo. Zamiast autobusu, przesiądź się na rower. Nie jeździłeś na rolkach od czasów komunii? Nic nie szkodzi! Spróbuj jak wiele radości może Ci dostarczyć ten sport także teraz!
Umów się z przyjaciółką na wspólne bieganie po parku. Albo zamiast na piwo, wyskocz z kumplem na siłownię. Możliwości jest od groma. Wystarczy tylko znaleźć ten jeden (albo i więcej) najodpowiedniejszych dla Ciebie. Najważniejsze, aby z ruchu czerpać radość. Dzięki temu drobne zmiany szybko wejdą Ci w nawyk i z niecierpliwością będziesz wyczekiwać wolnego popołudnia by zamiast nudzić się na kanapie, spędzić go aktywnie.

I pamiętaj, że aby zachować zdrowie i uniknąć efektu „jojo” nadmiaru kilogramów powinno się pozbywać stopniowo- 1- 1,5 kg na tydzień. Wszelkie diety „cud” mamiące szybszą utratą tkanki tłuszczowej to nie tylko brednie, ale i niebezpieczne wskazówki. Nawet jeśli schudniesz (co jest wątpliwe), to kosztem zdrowia i samopoczucia. Jeszcze bardziej wątpliwe by udało Ci się nie tylko nie wrócić do starej wagi, ale jeszcze nie zyskać przy tym dodatkowych kilogramów.
Dlatego weź się za siebie. Ale koniecznie z głową!